Maken ze er op het mbo een probleem van als je op je doorstroomformulier geen stempel krijgt van de decaan uit de middelbare school?
Ik heb in de zomervakantie een doorstroomformulier gekregen die ik moet meenemen naar mijn intakegesprek. Ik had me laat ingeschreven maar toch heb ik een uitnodiging gekregen voor een intakegesprek. Alleen staat er op het formulier dat er een handtekening en stempel nodig is van de decaan. Maar aangezien ik geen handtekening en stempel kan regelen tijdens de zomervakantie, zal dat mij dus niet lukken te krijgen. Het gesprek is ook voordat mijn middelbare school open is ( anders kon ik het nog regelen) maar denken jullie dat ze er een probleem van zullen maken als dat ontbreekt? Ze sturen het formulier in de zomervakantie dus ik neem aan dat ze de situatie wel zullen begrijpen, maar ben zo bang dat ik hierdoor niet wordt aangenomen ik wil gwn dat me intakegesprek soepel verloopt. Heeft iemand hiermee misschien ook ervaring gehad? ik heb wel gewoon mijn rapport van de school van een aantal jaren, en dus genoeg bewijs dat ik ook op die school heb gezeten. Maar ben dus zo bang dat ze er een probleem van gaan maken...
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.