Wat upload het programma utorrent terwijl je download?

Als ik iets download, zie ik altijd dat ie iets upload. en ook als de download klaar is. ik heb utorrent 3.0, en ik download meestal van thepiratebay.org.

de vragen die ik wil weten:
kan ik dit uitzetten?
word de download sneller als de upload uit is?
wat wordt er eigenlijk geupload?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
3.2K

Het beste antwoord

Je hebt downloaden( naar jouw computer) en uploaden( naar anderen)
Als er 30 seeders zijn( uploaders) dan gaat hij traag. Als er 200 zijn gaat hij sneller.
Peers is aan hoeveel mensen jij geeft.

Je kan het uploaden uit zetten maar hij hoeft dan niet perse sneller te gaan. Maar als iedereen stopt met het uploaden dan krijg jij niks

Het is Géven en nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het programma dat je hebt gedownload word dan geupload (door gestuurd) naar de torrent en dan kunnen andere mensen het dan ook downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je upload hetzelfde bestand dat je download, er wordt niks sneller van tenzij je een langzame internetverbinding hebt. Je kan het uitzetten door in de opties de upload limiet heel klein te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon makkelijk, jij geeft het programma wat je download ook weer door aan iemand anders.. zo ontstaat er 1 groot netwerk.. als iedereen dit doet krijg je ook hoge downloadsnelheden