Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een kamer het beste bijverwarmen?

ik heb een computerkamer die volgens de verhuurder een slaapkamer is en waarin de verwarming het vertrek niet meer hoeft op te warmen dan tot 18 graden. Voor een slaapkamer kan dit net, maar voor een kamer waarin je achter de computer werkt is dit voor mij te koud.

Ik verwarm het kamertje, 11 vierkante meter (28 kuub) nu bij met een ventilatorkacheltje dat op 1 en 2 Kilowatt kan. Mij lijkt dit niet beste manier om het met dit ding bij te verwarmen (tot 21 graden) en bovendien maakt hij nogal een lawaai en stoort het een beetje omdat hij steeds afslaat en weer aangaat ( er zit een thermostaat op).

Welk soort elektrische verwarming is het beste om het kamertje bij te verwarmen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Bij de bouwmarkt zijn er elektrische radiatoren te koop die met olie zijn gevuld. Elektrisch bijverwarmen is niet het goedkoopste, maar het is wel een prima oplossing, het maakt geen herrie, het stinkt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

dan kun je het best een thermostaatkacheltje kopen, die werken goed voor kleinere ruimtes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een elektrische radiator gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enig idee hoe warm tien waxinelichtjes het maken?
Probeer het maar eens! Nog gezellig ook ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben een badkamer straalkachel aan de muur als bijverwarming. Hij is op 3 standen te regelen, supersnel warm en uit is weer uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vroeg genoeg je computer aanzet, verwarmt die ook het kamertje - of misschien de woonkamerdeur open laten staan en die van het computerkamertje ook - kan de warmte van de woonkamer doortrekken naar de computerkamer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou de cv-radiator vervangen tegen een grotere, mits de cv brandt (werkt) als je op je slaapkamer zit. Zet er wel een thermostaatkraan op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mobiele airco met verwarmings optie.
(anders kom je van de zomer weer op GV met de vraag
,,hoe krijg ik het koel op mijn kamer?,,

Een elektrische plintradiator op wieltjes. (van 500 watt
tot 3000 watt thermostatisch instelbaar.)

Raam aan de zonzijde? Zo vroeg mogelijk de gordijnen etc
open doen, en laat sluiten. Warme kleding dragen en niet te lang met de computer werken.

En laat u voorlichten omtrent de instelbaarheid van uw (stadsverwarming) radiator. (energieleverancier)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
elektrische apparaten slurpen stroom.met genoeg kaarsen krijg je t ook warm en op tijd de gordijnen dichtdoen.kaarsen geven veel warmte af en geven veel licht en brengt gezelligheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing