Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan een poffertjespan op een electrische kookplaat?

Ik stuur regelmatig een pakketje met dingen naar een goede vriendin van me, ze woont in amerika (ze is ook amerikaanse) maar vind nederlandse producten erg lekker...

Nu heeft ze een jongen in huis wonen die graag poffertjes wil eten, nu hebben ze daar ook nog nooit van een poffertjespan gehoord dus met alleen een pak poffertjes mix kom ik er niet... Nu wil ik er ook een poffertjespan bij doen, deze ken ik alleen in de hol van onderen variant en ik vroeg me af, aangezien ze een electrische kookplaat heeft of dat wel gaat werken...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je hebt die poffertjesplaten ook plat. In de holle variant gaat het idd niet werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

is het electiesh of inductie daar zit verschil in:)
waneer het electries is dan kan het wel aleen zal de bodem ban de pan mischien niet de pit raken, daar kan je aleen achter komen door het te testen.

is het een inductie kookplaat dan denk ik niet de pan moet van ijzer zijn ( te testen, als er een magneet aan plakt kan het op inductie plaat ) maar alsnog beter hier in nederland testen.

ik hoop dat het lukt:D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor een electrisch kookplaat heb je een platte pofferjesplaat nodig. Die zijn gewoon in de handel. Zie bijv de volgende link: http://www.pannentotaal.nl/tags/poffertjesplaat/top-1.html

Alternatief is anders een poffertjesplaat, met snoer, die je in het stopcontact kunt steken. Zie foto.
Plaatje bij antwoord
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing