Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik die koekeroes laten verhuizen?

Er zitten van die duiven in mijn achtertuin (stadspark) maar zij gebruiken voornamelijk mijn balkon om berichten te verzenden 's morgens heel erg vroeg en ze schijten (excuseer) mijn balkon vol. Meeuwenflatsen zijn er niks bij! Hoe kom ik daarvan af, enig idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

je zou je balkon af kunnen zetten met prikka.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden
Niet een fraaie oplossing, maar wel effectief: monteren van een rand met stekels langs de balkonrand. Daar kun je traliewerk van groen tuingaas voor gebruiken, dan lijkt het nog acceptabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de betere bouwmarkt zijn er metalen strips met stalen pennen erop te koop welke speciaal voor het weren vandieren bedoelt is.

Een andere optie zou zijn om je balkon af te spannen met een zwart gaas dat normaal bij bessenstruiken wordt gebruikt.

ECHT goede andere oplossingen zijn er niet, vrees ik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou anti-duivenstrips kunnen overwegen. Niet mooi maar wel effectief!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Span enkele draden van vislijn boven de balustrade van het balkon.
Zo kunnen de duiven niet meer op je balkon komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: