Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Lijkt het maar zo,of zijn er dit jaar meer vliegen?

Overal waar ik kom barst het van de vliegen.Het lijkt wel dat voor elke vlieg die kapot wordt geslagen,er 3 andere voor terugkomen.Ook in mijn huis barst het van deze rotbeesten,en mijn huis is schoon hoor.Wat kan ik tegen deze vliegen doen,behalve hun dus uren achterna rennen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het lijken wel meer vliegen. Ik snap het ook niet, want het is toch een strenge winter geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De oplossing is simpel, als ik dit lees: geen vliegen kapot slaan! Dan komen er tenminste niet meer zoveel bij. :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik daar zelf niet ben opgekomen SuzyQ,hahaha...had dit als antwoord gegeven,en je had de 10 punten binnen,lol.Heerlijk antwoord,hihi.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vliegen zoeken de warmte op en hebben een hekel aan wind, aan het eind van een warme dag, komen ze graag naar binnen.
Heb je veel vliegen, dan zijn er dieren in de buurt, paarden, schapen, koeien en niet te vergeten kippen.
Het is ook mogelijk, dat er ergens in de buurt, mest over het land is verspreid, dan is het maar tijdelijk.
Wil je er van af,wacht op een dag met flink wat wind, zet even al je deuren en ramen open, laat het lekker doortochten en jaag achter ze aan, de meeste vliegen dan naar buiten.
Bij ons in Zeeland is niets te merken van extra veel vliegen, ik zie er zelfs weinig momenteel.
Zorg verders voor horren e.d. het is misschien maar tijdelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zo'n vliegenplakstrip werkt wel doeltreffend. Als je deze tenminste kunt ophangen en eventueel op een discreet plekje. Eigenlijk vind ik ze vreselijk, maar je moet wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ziet idd smerig uit ja,maar het helpt wel.Heb zo'n ding ook op 2 plaatsen hangen,maar er zijn dit jaar extreem veel vliegen,vind ik.Of het lijkt maar zo...dat kan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was mij nog niet echt opgevallen eigenlijk.
Misschien is het plaatselijk? Ik heb wel veel van die grondwespen gehad in mijn tuin.
Elektrische vliegenmepper :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We hebben een zachte winter gehd, wel even heel koud, maar dat was kort en hiermee overleven heel veel insecten de winter makkelijk.

Een hor voor de deur/raam doet wonderen wij slapen al een paar jaar vliegloos door een goede hor voor de ramen. Verder: de electrische vliegenmepper is een uitkomst!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding