Kan ik mijn huis worden uitgezet?
Ik ben alleenstaande moeder met 2 kinderen, jongste is bijna 4 en heeft autisme.
Mijn onderburen hebben last van hem omdat hij af en toe wilt renen, springen of dansen... hij ziet op school 3x per week tot 15:30 en slaapt om 19:30. Weekenden proberen we weg bij vrienden blijven om te overlast te vermijden... maar nu ze draait ons om op straat te zetten (woningbouw) ... ze hebben eerst mij gezegd dat mijn ondervloer niet goed was... dus woonkamer en hang heb ik vervangen ( we leven bijna niet in de slaapkamer). Vandaag waren ze hier in mijn huis zonder afspraak, en zeide dat ik moet ook de slaapkamers doen... en toch geven ze niet zeker dat wij niet op straat worden gezet en ik moet mijn kind rustig houden.....
Ik weet niet meer wat ik hier kan doen... kan iemand aub ons helpen met een advies??? Kunnen ze echt obs op straat zetten???
Ze mogen ook niet in jouw huis komen als jij dat niet wilt.
Ga zelf maar praten met de woningbouw, misschien kunnen die uw buren gaan vertellen dat zij moeten ophouden met dreigen. Als het is zoals jij vertelt, dan zijn deze buren hondsbrutaal. Dat moet afgelopen zijn.
Nu gaan ze via de woningbouw en de woningbouw draait mij om de huurcontract te beëindigen... ik wil niemand lastig vallen , maar ik kan ook niks aan doen
Nu gaan ze via de woningbouw en de woningbouw draait mij om de huurcontract te beëindigen... ik wil niemand lastig vallen , maar ik kan ook niks aan doen
https://www.juridischloket.nl/
U hebt erg veel overlast van deze buren. gedrag. Buurtbemiddeling is alleen mogelijk als uw buren hieraan vrijwillig willen meedoen. Buren die aan uw deuren geweld gebruiken en schelden zijn niet geschikt voor buurtbemiddeling.
Geloof mij nou maar, u wordt heus uw woning niet uitgezet, dat kan in uw geval echt niet. U kunt namelijk een beroep doen op de wettelijke huurbescherming. Laat u zich door niemand iets wijsmaken. Degenen die zeggen dat u op straat gezet kan worden hebben van overdrijven hun vak gemaakt.
Ik zal u een persoonlijk bericht sturen
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.