Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je een te-koopstaand huis goed en betrouwbaar onder de aandacht brengen zonder (dure) makelaar (dus zonder Funda)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt niet ALLES hebben he? Het is of je doet het goedkoop en zorgt zelf voor de aandacht of je doet het duurder en je komt op de meest bekeken website voor huizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf onder de aandacht brengen was ook de bedoeling. Ik vroeg me alleen af hoe dat gedaan kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaliter zijn die er zat, zelfs Marktplaats voldoet uitstekend (!) maar in deze tijd zou ik toch Funda niet overslaan, denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies, 7 jaar geleden hoefde je 1x hard te roepen en je huis was verkocht. Ik zou de gok niet nemen, elke maand dat je huis langer te koop staat is nadelig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook zelf een groot bord met te koop in je tuin zetten. Heeft bij mijn ouders en achterburen ook gewerkt. En daarvoor geldt zeker: niet geschoten is altijd mis.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Via Woning.nl kunt je je huis gratis aanmelden. Die website zorgt ervoor dat de woning via meerdere huizensites wordt aangeboden, zoals koopwoningen.nl en zah.nl (zoek alle huizen). En zo zijn er nog wel meer websites, zoals deze: http://www.huizenvinder.nl/
http://www.huislijn.nl/mh.aspx
(Lees meer...)
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je hier misschien zelf ervaring mee?
Weet je of deze echt zinvol kunnen zijn? Ik ben wat aan het orienteren en weet er nog weinig vanaf.
Pieter2011
11 jaar geleden
Nee, ik heb er geen ervaring mee. Bovendien zegt dat niet zoveel, want mét of zonder makelaar, het is natuurlijk gewoon een rottijd om je huis te verkopen. Misschien vind je op deze websites nog handige tips: http://www.google.nl/#hl=nl&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=8&gs_id=91&xhr=t&q=zelf+woning+verkopen&es_nrs=true&pf=p&tbo=d&biw=903&bih=532&sclient=psy-ab&oq=zelf+won&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41248874,d.d2k&fp=afee9e425bf5d217
Kijk even bij Makelaarsland.nl. Je kan dan je huis verkopen voor 995 euro en hij wordt gewoon op Funda geplaatst. Het is de goedkoopste NVM makelaar. Je moet echter wel veel zelf doen maar krijgt ook veel ondersteuning.
Je moet zelf je tekst en foto's maken voor de advertentie en zelf de rondleidingen doen.
Mijn dochter heeft in Oktober haar huis op deze manier binnen 3 weken verkocht.
Je kan namelijk heel enthousiast de pluspunten van je huis benadrukken en je mag, als je dat wilt, ook 's avonds en op zondag de rondleidingen doen. Dat vinden veel kopers erg prettig.
(Lees meer...)
Ivana
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding