Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik mijn reserve huissleutel laten als ik geen vrienden of kenessen heb die in buurt wonen?

Sinds ik verhuisd ben heb ik mijn reserve sleutels steeds thuis liegen,dichts bij wonende vrienden zit al 100 kilometer hier vandaan en de buuren ken ik niet echt wij hebben wel goeiedag gezegd maar verder hebben wij geen contact,
zo heeft iemand een veilige idea waar ik mijn reserve sleutels kan laten?

13 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Er zijn kastjes die je b.v. bij je voordeur kunt hangen, waar je je reservesleutel in kunt doen. Alleen te openen met een cijfercode die je zelf in kunt stellen..

Toegevoegd na 10 minuten:
Je kunt je reservesleutel natuurlijk ook in een glazen potje ergens in de tuin of zo begraven. Heb ik ook gedaan, maar juist op een dag dat ik mijn sleutel ergens anders had laten liggen en de reservesleutel op moest graven met m`n handen, was de grond bevroren!! :P.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Misschien kun je er eentje op je werk leggen (als je werk hebt tenminste).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel belangrijk goede contacten te hebben met je buren. Breng dat eerst in orde, dan zal je sleutel wel bij een buurman of -vrouw terecht kunnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan een touwtje om je nek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een sleutelkluisje buiten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een losse sleutel leg je in je portemonnee ..
dat heb ik ook, ik vergeet ook wel eens me sleutel, dus dat is de meest voor de hand liggende plek..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je een schuurtje in je tuin waar je hem in kan verstoppen. Je kan ook een vogelhuisje kopen en daar de sleutel in verstoppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je je reservesleutel bij een collega achter laten. Eentje niet niet te ver woont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een auto hebt, leg m in t dashboardkastje.
Zet dan niet je adres bij "thuis" in je tom tom, want als iemand de moeite neemt je auto te stelen hebben ze ook meteen je huisadres EN de sleutel.
Ikzelf heb de huissleutel aan mijn autosleutels, die heb ik altijd bij me.
Maar er zijn zoveel plekken, je kan zelfs een speciale holle steen krijgen waar je m in kan stoppen, een tuinkabouter, een schuurtje waar je m onder t dak kan leggen, begraven in je tuin, onder een losse tegel, onder een bloempot.
Of toch maar eens een bakkie doen met de nieuwe buurtjes. (zou niet meteen mijn sleutel bij ze achterlaten, maar eerst nader kennis maken, dat je weet wie t zijn etc.)
Hier bij ons in e buurt woont een sleutel oma, die mevrouw heeft sleutels van t hele blok!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken iemand die handig is geweest met de naaimachine. Die heeft een extra flap, evenredig, aan een welkomst mat gemaakt. Aan de onderkant lijkt het nu net alsof er geen extra flap zit. Ze hoeft alleen maar even een pen of ander scherp voorwerp bij zich te hebben zodat ze het extra gedeelte open krijgt.
13 jaar geleden
wat ik heb bedacht is; ik heb bij de voordeur op een 'leuk' onzichtbaar plekje de SCHUURSLEUTEL vast geplakt! heb dan de huissleutel ergens in mijn fiets schuur hangen , daar waar ikke alleen de plek van weet!
Heb er (jammer genoeg) al 3x gebruik van gemaakt , LOL , maar ik kwam gelukkig mijn stulpje wel weer binnen! Wel een tip erbij!!! plak de schuursleutel direct weer op z'n plekje en berg de huissleutel direct weer op in de schuur!
Ik weet hoe vervelend /auw het kan voelen om bij je eigen voordeur te staan en er niet in te kunnen komen!
doeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg de schuurdeursleutel op een droog plaatsje in de tuin.
Geef de voordeursleutel een plaatje in de schuur.
Een eventuele insluiper moet dan, mocht hij de sleutels vinden, in het zicht van de buren de voordeur openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing