Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wachttijd huren in Leiden en Noordwijkerhout (Woonzicht)

Ik sta nu 60 maanden en één dag ingeschreven bij woonzicht, (Medio 2004 hebben de woningcorporaties en gemeenten in de regio Holland Rijnland besloten om te komen tot één regionale woningmarkt. Dit betekent dat de woningcorporaties al hun vrijkomende woningen in deze regio op dezelfde wijze verdelen.)

Ik ben een starter en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met woonzicht en vanaf wanneer je ongeveer kans maakt op die starter woning?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Tja 60 maanden is in verhouding niet veel met de rest..wij hadden ook zoiets maar wij zijn toen eerst particulier gaan huren en hebben de woonwaarde van het huis bij woonzicht bijgeschreven en toen kregen we 10 jaar in wachttijd erbij en pas toen maakte we kans bij woonzicht...als ik jou was zou ik gewoon blijven reageren op starters woningen en meedoen aan lotingen..dat zijn je beste kansen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 4 jaar gemiddeld heb je kans dat je genoeg punten hebt...gewoon gaan reageren dan zien ze dat je actief bent, en hopen op een beetje geluk..succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ‘actieve reacties’ kun je zien wat de hoogste inschrijfwaarde is van jouw concurrenten. Het gemiddelde lijkt tussen de 150 en 200 maanden (in Leiden) te zitten, dus je moet nog wat maanden wachten helaas. Of reageren op huizen met loting.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing