Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je goedkoop witte lakens kopen?

Gewoon een laken die je op kan hangen. Niet zo een voor om je bed. Ongeveer 4x4, niet te duur.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Op een behoorlijke stoffenmarkt verkopen ze wel katoen voor lakens.
Maar niet van 4 meter breed.

Het breedste wat ik gekocht heb was 2,40 mtr voor het maken van een donsdekovertrek.

Ik heb wel een site gevonden waar ze stof van 3 mtr breed verkopen, brandwerend/vertragend ook nog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ga naar een lappenwinkel. Daar hebben ze vaak grote stukken stof voor weinig geld, koop daar dan een wit stuk van 4x4 :-)
Gewoon even googlen op lappenwinkel + je woonplaats (of als je in dorp woont een iets grotere plaats in de buurt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je echt per se lakens wil die gemaakt zijn om als lakens te dienen, kijk dan bijvoorbeeld bij de hema of de V&D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Action. Als ze in de aanbieding zijn, zijn helemaal goedkoop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan een stoffenwinkel proberen of de Zeeman maar markt kan ook wel eens iets hebben en daar is het niet zo duur!!

Kijk maar eens bij die winkels
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ikea? Kost niet veel daar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste stoffenwinkels bieden lappen aan tot 3 meter breed. Vaak kan het wel breder (ik verkoop tot 4.20m!), maar aangezien de schaarste van vraag is dit ook gelijk veel duurder (bij ons kost het €8 per meter). Je bent dan vaak veel goedkoper uit door een laken van 3m te kopen bij o.a. Zeeman of Wibra.
Wil je liever een duurzame stof, dus van bijvoorbeeld polyester, dan zou je ook wat meer moeten betalen.
Voor een lap van 4x4 ben je dus al snel meer dan €30 kwijt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeeman! kijk eerst daar ff, want die hebben echt alles vet goedkoop, en de Action, die koopt altijd overgebleven dingen op, dus volgens mij hebben ze al standaard daar lakens
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de Noordermarkt. Een kennis van mij heeft daar regelmatig stof gekocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing