wat te doen tegen honden die in huis plassen?
Ik woon bij mijn stiefmoeder en vader. We hebben 3 honden die niet worden uitgelaten, omdat mijn vader werkt en ik ook en mijn stiefmoeder is slecht op de been, is er iets tegen te doen? Ze zouden zelf niet weten wat ze ermee moeten, we laten ze wel 5 x per dag de achterplaats lopen 15 min, maar dan komen ze binnen en plassen ze ( poepen niet zo heel veel). Dit is heel storend omdat het huis heel vaak gedwijld moet worden en het plas ook overal onderdoor loop (kasten vaatwasser koelkast ed)
Weet iemand hier een oplossing voor?
Toegevoegd na 49 minuten:
Ps ik ga er zelf niet over of de honden weg moeten, ik ben zelf 18 jaar en vind het zelf heel ongezond, aangezien mijn stiefmoeder helemaal verzot om die hondjes is, ze worden ook wel uitgelaten zo'n 3 a 4 keer per week, natuurlijk is dit veel te weinig
Toegevoegd na 49 minuten:
Ps ik ga er zelf niet over of de honden weg moeten, ik ben zelf 18 jaar en vind het zelf heel ongezond, aangezien mijn stiefmoeder helemaal verzot om die hondjes is, ze worden ook wel uitgelaten zo'n 3 a 4 keer per week, natuurlijk is dit veel te weinig
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.