Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

door wie kan ik mijn heg er uit laten halen?

wij hebben thuis een heg zoon 18 meter lang .wat dus nu mijn vraag is ''wie kan mijn zeggen waar ik het beste mijn heg weg kan laten halen en hoe duur kost het dan?ik hoop op antwoorden

Toegevoegd na 19 uur:
en is er niet een site waar je de prijs kan berekenen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Het is lastig om een prijsindicatie te geven op basis van deze gegevens. Het beste kan je een lokale hovenier of klusjesman om een offerte vragen. Ga er vanuit dat je voor een heg van 18 meter er met een graafmachientje (voorkeur) en afvoeren materiaal op een dag moet regelen. Afhankelijk van het uurloon kan dat tussen de 30 en 50 euro per uur zijn plus 15 euro afvoer.

Online zijn er sites waar je een advertentie kunt plaatsen en kunt laten bieden op je klus. Bijgaande links een voorbeeld, waarbij je ziet dat iemand het al snel voor 150 euro goedkoper wilt doen. Je zou een account kunnen maken op deze site(s) en je gegevens invoeren.

Ik denk dat de prijs zo rond de 400 euro zal liggen en een goedkope prijs zo rond de 250 euro. Er zijn denk ik mensen zijn die het hiervoor willen doen.

Toegevoegd na 16 uur:
Er is geen site waar je meteen uit kunt rekenen omdat iedereen zijn eigen prijs mag hanteren. Natuurlijk kost een 18 meter lange heg meer tijd dan een van 2 meter. De hoogte maakt ook uit.

Als je de gegevens invoert op sites waar je offertes kunt aanvragen, dan weet je snel meer.

http://latendoen.nl/
http://www.werkspot.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je het niet zelf wilt of kan zal je een hovenier kunnen inschakelen.
Wat het kost?? Geen idee maar je kan altijd bellen naar een hovenier. Die kan de prijs wel zeggen.
Als je het toch zelf wilt doen: het afval kan je gratis bij een milieustraat inleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand kan op deze vraag antwoord geven, want je moet weten wat voor een heg is het, hoe breed, hoe hoog, kan je er met een graafmachine bij, hoe kan je de rommel afvoeren, hoe ver is dat van de weg en waar moet de rommel daarna naar toe.
Kan je er met een graafmachine niet bij, dan moet het met de hand gebeuren, dus meestal duurder.
Vraag het aan een lokale hovenier of klusjesman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet wat het voor heg is, maar ik heb met m,n auto wel een keer een liguster eruit gerooid.
maar als je b.v een coniferenhaag hebt dan moet je toch prof. hulp inroepen, of ze met een kettingzaag net boven de grond afzagen en de stronken rooien.
het is net hoe diep ze geworteld zitten.
afval kun je bij de gemeente inleveren. succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing