Ik zoek in utrecht een verkoophal waar ik mijn tweedehands meubeltjes in commissie kan verkopen. Is die er ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

In vleuten heb je de zwarte markt ( moet je via internet de nummer pakken ) en dan telefonisch een plek huren , meestal krijg je niet echt een goeie plek omdat de beste plekken al verhuurt zijn ( het is op een zaterdag& zondag ) je moet om 06;00 aanwezig zijn met je spullen en 07;30 ofzo gaat het open en kunnen klanten na binnen , rond 18;00 sluit de zaal ..