Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verkoopt de AH strooizout?

Mijn stoepje was vanmorgen alweer lekker glad. Ik ga zo een stukje wandelen in mijn pauze en kom langs een Albert Heijn. Zou ik daar terecht kunnen voor een zakje strooizout?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

gewoon keukenzout is prima hoor en dat kan je daar nu vast nog wel krijgen.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij kan je een gratis 10 ltr emmer mee nemen naar de gemeente, en dan krijg je gratis strooizout. Volgens mij is dat zo bij elke gemeente.
Hier in Hengelo bv is het op de plek waar we het grof vuil naar toe kunnen brengen. Ik denk dat je op internet kan kijken waar die ophaal plek is in jou gemeente. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alle zout werkt als strooizout. dus ook keukenzout. het is alleen wat duurder, dan strooizout en dus is het zonde om dat te gebruiken.
bovendien is er meer energie in gestopt om het zuiver te kruigen, zodat het gebruik van strooizout ook klimaatvriendelijker is. (milieuvriendelijk?)
de meeste doe het zelf zaken verkopen strooizout. Ik was van de week in een vestiging van Fixet en zag daar diverse zakken van 25 kg liggen. Ik ga er van uit, dat Gamma, Karwei, Boerenbond, enz enz enz dat ook wel hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter dan bij de AH, kun je bij een bouwmarkt of tuincentrum kijken. Keukenzout werkt ook, maar is een erg dure oplossing.

En inderdaad bieden veel gemeenten ook gratis strooizout aan, maar het zal wel even zoeken worden om uit te zoeken of en waar dat in jouw gemeente het geval is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad gewoon (goedkoop keuken-) zout werkt en da's voor jou op dit moment de handigste optie. Mijn advies is: als je denkt dat het gaat sneeuwen een bezem (binnen) bij de deur zetten en meteen gaan vegen als je naar buiten loopt. Wanneer er nog niet over de sneeuw gelopen is, kun je het heel makkelijk wegvegen. Als je er eerst over loopt, koekt het vast en wordt het ijs (glad) en niet meer te vegen. Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing