Waar en hoe kan je een klein stukje grond kopen?
Hallo,
Ik zou graag een mini stukje grond willen om bijvoorbeeld een blokhut op te bouwen. t/m 30m2.
Ik heb al veel rondgekeken maar er zijn alleen grote kavels en percelen te koop. Ik zou graag iets kleins willen waar ik m'n hobbys kan uitoefenen.
Of huren of iets dergelijks? kan dat ook? heeft iemand tips/antwoorden/mogelijkheden?
Alvast bedankt!
7981 LA Diever
€ 52.000 k.k.
Bij Funda. Dit is het goedkoopste wat ik voor je vinden kan.
Kijk bij recreatie Funda.
Als je zelf een blokhut moet bouwen en een klein stuk grond kopen ben je het ook kwijt. Maar voor dergelijk onroerend goed wordt geen hypotheek verstrekt.
Een volkstuin..... ik heb even wat vernenigingen bekeken maar wat ik al dacht, is het vooral bedoeld om dingen op te verbouwen zie ik zo.
Je kan inderdaad je eigen hokje/schuurtje op zetten om spullen in te bewaren; dat lijkt me wel iets.
Op funda heb ik 'm gezien maar vindt ik wel te duur, maar dan is het wel echt van mij.......(misschien iets voor later).
Een garagebox zou wel wat zijn maar dan bouw ik binnen. T lijkt me leuk om een schuurtje te maken en een tuintje etc. eromheen.
Ik heb gekeken op websites en er bestaan ook volkstuinen waar je kan overnachten http://www.bondvanvolkstuinders.nl/index.php?menu=2&id=260
Bedankt voor het meedenken, had niet verwacht dat mensen zo snel reageren :D
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.