Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan het gras uit zichzelf terug groeien nadat het is bespoten met "panic garden" van Edialux ?

Per ongeluk heb ik een klein gedeelte van mijn gazon bespoten met "panic garden" van Edialux . komt het gras terug zonder enige behandeling ?

Toegevoegd na 47 minuten:
moet ik de grond terug bewerken ? of kan ik zonder behandeling van het dode gazon terug gras inzaaien ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Reactie op je toevoeging:
Of het nodig is weet ik niet, maar ik zou de besproeide toplaag verwijderen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die troep is niet voor niets in Nederland verboden of zeer lastig verkrijgbaar voor particulieren ; familie van supergif Roundup. Hopelijk stoppen ze in Belgie ook zo snel mogelijk met die zooi. Nergens goed voor. Vooral niet voor het milieu, bodemleven etcetera.
http://www.velt.nu/categorie/pesticiden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Nee, het gras komt niet uit zichzelf terug. In de gebruiksaanwijzing is terug te vinden dat je na een weekje (maak daar 2 van) wel opnieuw kunt zaaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: