Moet je een vergunning hebben voor het houden van duiven ?
Heb het niet over een stuk of 5 maar meer dan 100 oude hok gaat nu weg en nieuwe grotere komt ervoor in de plaats.
Heb geklaagd over stank want in de zijhokken zitten ook duiven voor slacht daar word niets mee gedaan en de stront is 8cm hoog geklaagd hierover antwoord ik ruik het niet meer mijn antwoord je ziet toch dat dit er ligt dit is de oude situatie zegt dat het beter gaat als het andere hok er staat maar ik heb mijn twijfels. Er een ander hok groter en beter zegt hij .
Hij doet mee aan wedstrijden ergens loslaten en dan weer naar huis vliegen en gek genoeg komen ze dus weer thuis.
Denk dat je niet kan klagen over het houden van de duiven, maar wel over de stankoverlast.
Je zou bij de gemeente kunnen vragen of er een aantal-beperking is i.v.m. poepoverlast ook in jouw tuin, op jouw ramen en jouw tuin-ameubelement. Wie weet!!
Ben graag in mijn tuin want mooi geloof me maar en heb zelf ook dieren kippenHAA 3 in een prachtig hok en elke dag er even uit scharrelen heet dat .
Verder vijver en deze links .
Dus beesten ik vind het super maar wel goed verzorgen en er is een grens.
Weet wel de ene heeft daar ander grens maar dit kan niet volgens mij maar ja wie is ik.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.