Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Trekt egelvoer katten aan?

Via de site van Vivara kan ik speciaal egelvoer bestellen maar nu heeft mijn overbuurman heel veel katten die ik liever niet nog meer in de tuin heb dan nu al het geval is.
Wat zit er in zo'n egelvoer mix?

Toegevoegd na 51 minuten:
Beste allemaal,

Mijn buurman vertelt net dat het wel ratten kan trekken, klopt dat?????????

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Tuin
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Egelvoer bevat een mix van gehakte pinda's, gedroogde meelwormen, gedroogde gemixte insecten, havermout, sultana's, gedroogde wilde bessen, kippenpoeder, lijsterbessen en talg.

Toegevoegd na 5 minuten:
je kunt het in een kastje zetten waar wel egels in kunnen maar geen katten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit zit erin!

Vivara Egelvoer - Verbeterd!

Dit verbeterde recept is precies wat de egel in natuur eet. Het egelvoer bevat gehakte pinda’s, zonnebloemkernen, gedroogde meelwormen, sultana’s en gedroogde bessen. Omdat het voer gedroogde ingrediënten bevat, is het aan te raden een schaaltje water bij het voer te plaatsen.

Hier houden katten niet van;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vivara Premium Egelvoer
Premium egelvoer bevat onder meer noten, rozijnen, honing, insecten, stukjes gedroogd vlees, maïs, garnalen, plantaardige eiwitextracten, oliën en vetten.
Dit hoogwaardige egelvoer is zo samengesteld, dat egels alle benodigde vitaminen en voedingsstoffen binnenkrijgen.

Misschien dat er katten opaf komen door de garnalen en de honing die erin zitten?

Toegevoegd na 40 seconden:
Vivara Egelvoer - Verbeterd!

Dit verbeterde recept is precies wat de egel in natuur eet. Het egelvoer bevat gehakte pinda’s, zonnebloemkernen, gedroogde meelwormen, sultana’s en gedroogde bessen. Omdat het voer gedroogde ingrediënten bevat, is het aan te raden een schaaltje water bij het voer te plaatsen.

Ik weet niet welke van de 2 soorten voer je hebt;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing