iemand.enig idee hoe ik mussen uit mijn tuin jaag?
Ik heb hier behoorlijk.last van.mussen, vind erg leuk te zien die kleine beestjes, ze zaten.in mijn schuur geen.probleem.dicht gepurt, maar nu hebben ze mijn grote zwembad zon 1 met pomp lek gekregen nou ben ik er dus wel klaar mee,.nou wil ik graag weten is er een.diepvriesruimte manier om ze te.verjagen, heb ook nog een.hond lopen dus niet een plant waar ze bijvoorbeeld niet van.houden.maar wel.giftig is.voor.mijn kids en.hond alvast bedankt
Toegevoegd na 44 seconden:
Diervriendelijke sorry Haha
Toegevoegd na 16 uur:
Ik heb het niet over mussen vergiftigen gehad, maar zoals voor katte. Heb je bv een plant waar ze niet van houden en wegblijven of een middeltje turkije vind ik die beesten mooi maar als de populatie idd uitgeroeid is dan is dat.hier niet te merken en idd men zwembad is lek door een mus die dacht lekker water te drinken of te poedelen en heeft op de bovenrand van de zwembad gestaan en daardoor lek
Mussen slopen duur zwembad.
Eigenaar is radeloos en zoekt middel om deze vernielers weg te krijgen.
Een zwembad dat bestand is tegen slopende kinderhandjes, kan toch onmogelijk door mussen lek gemaakt worden.
Hoe hebben ze dat dan gedaan?
Als dit van mussennageltjes kan, dan gaan de kindernageltjes er zeker door!
Kattennagels krijgen het wel kapot. Katten komen ook door grote gaten in het gaas (of je moet kippengaas hebben gebruikt om je tuin af te zetten). Katten klimmen ook over allerlei hekken heen, dus logischer is het een kat geweest die heeft willen drinken.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.