is het mogelijk om zonder groene vingers Oostenrijkse hanggeraniums te stekken, en zo ja: hoe moet ik te werk gaan?
dit na aanleiding van mijn vorige vraag over de hangertjes.
als ik ze terug ga snoeien en poog ze over te houden kan ik misschien wat doen met de geamputeerde delen ;-)
met de bedoeling om ze volgend jaar in bloei te krijgen natuurlijk zodat mijn balkonnetje een soort van klein keukenhof lijkt (haha) :)
ik weet niet of het stek of zaai geraniums zijn (wat het verschil is, en of dit wat uitmaakt?... euca is leek op geranium gebied)
(op herhaling: eddepet? zijt gij toevallig nog ergens aan het tuinkabouteren in deze categorie? ;-)
Dat kan van levensbelang voor uw jodelende planten zijn.
Mijn groene vingers krijg ik helaas slechts door het aanvatten van een stuk beschimmeld brood en daar schieten uw buitenlandse hangertjes niets mee op.
als ouwe afgeronde heks ben ik alleen thuis in de kruiden (en dan nog het liefst de kruiden BUILTJES als het even kan) dus alles wat in bakken kan hangen en bloeit noem ik geraniums. ben al blij dat ik weet dat ze water moeten hebben!! want hekserij schiet tekort bij mijn balkonier acties.
als ik het verwijderd, gestekt en aan het overhouden ben moet ik maar wat anders vinden om achter te gaan zitten. misschien stel ik hier wel de volgende vraag over. (breipatroontje ofzo)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.