De buren hebben stuk van de schutting veranderd, mag dat?
Voorheen hadden we altijd zeer goed contact met onze buren, hierdoor hadden we tussen de schutting een klein stukje lage schutting zodat we gewoon met elkaar konden praten etc.
Deze mensen zijn uiteindelijk verhuisd en er zijn nieuwe mensen komen wonen, in eerste instantie daar ook wel goed contact mee maar dat is uiteindelijk veranderd tot hallo zeggen als je elkaar tegen komt. Nu kom ik vanmiddag beneden (werk savonds tot snachts dus kom altijd laat mijn bed uit) zie ik tot mijn verbazing dat de buren het lage stuk schutting veranderd hebben voor een hoge (welke genees gelijk is aan de andere stukken).
De schutting staat op de erfgrens, ze hebben dit zonder overleg gedaan. Ik vind het zelf niet heel erg dat er nu een hoge schutting staat maar wel dat hij er anders uitziet als de rest en iets hoger is.
Wat kan ik hier tegen doen? Want ik ben niet van plan het hier bij te laten zitten, bedoel ze hadden alleen even hoeven aanbellen en was ik akkoord gegaan als ze met een gelijke schutting als de rest aankwamen.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.