Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik koop altijd onkruidruimer.Dit is best duur.Het is geconcentreerd.Kan ik iets anders gebruiken om goedkoop mijn onkruid te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kunt onkruidbestrijder kopen die boeren ook gebruiken. Dat is heel erg goedkoop in gebruik. Zoek op Brabant Mixture in Marktplaats of met Google. Een verdunning van 15 ml op een liter water is zeer effectief voor een klein gazon en kost nog geen halve euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Je kan het verdunnen, dan doe je er langer mee en is het in vergelijking niet zo duur. En anders helpt azijn ook goed. Of een goedkope fles deo of ander brandbaar gas met een aansteker erbij, dat is alleen niet zo veilig en heel slecht voor het milieu.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Azijn gebruik ik altijd, werkt prima
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het tussen de stenen zit: Kokend water erop. Werkt goed!

Toegevoegd na 46 seconden:
Tussen de planten kan ook, maar moet je goed opletten dat je echt alleen het onkruid raakt want je planten zijn er niet blij mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tussen de planten kun je het ook schoffelen, en tussen de tegels kun je het ook met een simpele voegenreiniger verwijderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop in de super een fles schoonmaakazijn .
niet openen .
Prik een klein gaatje in de dop en dan kun je hem als een spuitbus gebruiken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van een schoffel en een hark. En van een grassteker, waarmee je gras tussen tegels weghaalt.
Goedkoop en milieuvriendelijk.

Toegevoegd na 54 seconden:
De gemeente doet het tegenwoordig met stoom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om onkruid op het terras gaat dan verwijder je dat als volgt: http://www.huishoudplaza.nl/Tips/art/3582/terras-onkruidvrij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het afgietsel van aardappelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing