Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke gamingstoel bestand is tegen katten?

Ik zoek opties voor een nieuwe gamingstoel. De mijne is gemolesteerd door mijn kittens ;) Het mag ook een overtrek zijn o.i.d ?

een maand geleden
in: Interieur
1.7K
ronron1212
een maand geleden
Je kat opvoeden leren wat niet mag.
Ritsuka
een maand geleden
Je kat andere krabmogelijkheden geven
HeerVoldemort
een maand geleden
Koop een lange krabpaal, niet zo'n kort dingetje. Katten staan graag lekker rechtop uitgestrekt met krabben. Bij een stoel gaat dat heel makkelijk. Bij mij hielp het plaatsen van een lange krabpaal. Niks fancy, gewoon een plat plankje met een paal erop, zo'n 80 cm hoog. https://www.brekz.nl/krabpalen/krabpaal-lang.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Maak er een fluwelen overtrek over de zitting:

Fluweel is eigenlijk geen soort stof, maar een soort weving. Katoen, zijde of polyester wordt geweven met rechtopstaande lusjes. Deze lusjes worden doorgeknipt waardoor je rechtopstaande haartjes verkrijgt die zacht aanvoelen.

Omdat er geen lusjes in de stof zijn, hebben kattenklauwen er geen grip op. Hierdoor is je geklauwde vriend minder geneigd om hier de nagels te scherpen. Doet je kat dit toch, dan laat het nagenoeg geen sporen na! Double win dus!

Nog een voordeel; kattenhaar is gemakkelijk verwijderbaar, gezien haren op de stof liggen en niet in de stof kruipen.
(Lees meer...)
een maand geleden
teusvh
een maand geleden
Denk zomaar dat je katten dat ook slopen hoor. Heb zelf ooit een leren bankstel gratis opgehaald via Marktplaats, de mooiste stukken leer daar afgeknipt, en dat gebruikt om een aantal stoelen opnieuw mee te bekleden. Dat gaat jaren mee, ook met katten in huis.
Abcde
een maand geleden
teusvh, Ik weet niet of dat waar is, ik lees iets anders over leer. Prima als je van geleefd leer houdt, maar als je een strak beklede stoel wilt misschien toch een andere keuze maken.
https://www.hillspet.nl/cat-care/resources/best-couches-and-furniture-for-cat-owners#:~:text=Welke%20bankbekledingen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding