Welke gamingstoel bestand is tegen katten?

Ik zoek opties voor een nieuwe gamingstoel. De mijne is gemolesteerd door mijn kittens ;) Het mag ook een overtrek zijn o.i.d ?

7 uur geleden
in: Interieur
ronron1212
6 uur geleden
Je kat opvoeden leren wat niet mag.
Ritsuka
5 uur geleden
Je kat andere krabmogelijkheden geven

Antwoorden (1)

Maak er een fluwelen overtrek over de zitting:

Fluweel is eigenlijk geen soort stof, maar een soort weving. Katoen, zijde of polyester wordt geweven met rechtopstaande lusjes. Deze lusjes worden doorgeknipt waardoor je rechtopstaande haartjes verkrijgt die zacht aanvoelen.

Omdat er geen lusjes in de stof zijn, hebben kattenklauwen er geen grip op. Hierdoor is je geklauwde vriend minder geneigd om hier de nagels te scherpen. Doet je kat dit toch, dan laat het nagenoeg geen sporen na! Double win dus!

Nog een voordeel; kattenhaar is gemakkelijk verwijderbaar, gezien haren op de stof liggen en niet in de stof kruipen.
5 uur geleden