Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is jullie mening over een boxspring met opbergruimte?

Ik ben specifiek op zoek naar een boxspring met opbergruimte. Ik ben benieuwd naar de ervaringen van mensen die in de afgelopen 24 maanden een vergelijkbare boxspring hebben gekocht. We hebben nu een bed van de Jysk (zonder opbergruimte). Mijn vriendin vindt dat prima, maar we weten vooral niet wat we eventueel zouden missen. Ik las goede dingen over Matt Sleeps, maar die hebben geen boxspring met opbergruimte. We willen graag een 160x200 bed. Budget ligt - pun intended - max ro​nd de €1800, omdat we ook al ons beddengoed willen vervangen, gezien we nu een kleiner bed hebben. Ik ben me ervan bewust dat een boxspring!et opbergruimte minder support biedt dan een zonder. In feite slaap je op een plank, met daar een matras op. Vergelijkbaar met je matras op de grond leggen en daar dan op slapen. Maar goed, onze huidige boxspring heeft ook geen veren in de box zelf.

Benieuwd naar ervaringen van mensen die al een tijdje liggen :)
Boxspring, bed, koopadvies

3 maanden geleden
in: Interieur
820
Ritsuka
3 maanden geleden
https://www.ikea.com/nl/nl/cat/bedden-met-opbergruimte-25205/
QNTL
3 maanden geleden
Hi Ritsuka, ik weet wel de bedden te vinden. Ik ben vooral op zoek naar ervaringen van mensen.
Ritsuka
3 maanden geleden
Ik heb zelf de Ikea Brimnes en die slaapt prima.
Die heeft gewoon een lattenbodem, en je kunt zelf kiezen wat voor matras je er op legt.
ronron1212
3 maanden geleden
meeste bedden hebben geen vering meer maar een lattenbodem
QNTL
3 maanden geleden
Maar toch niet een boxspring specifiek?
ronron1212
3 maanden geleden
Ja ook die heeft dat

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef als eerste antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding