Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe ik deze kabels kan gebruiken om muziek af te spelen in mijn badkamer?

Ik zit nu een aantal maanden in mijn nieuwe huis. Nu is mij verteld door de vorige bewoners dat de bewoners voor hen deze kabels hebben aangelegd en verbonden met de speakers waardoor er muziek afgespeeld kan worden. Nu wil ik hier graag gebruik van maken alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Heeft iemand enig idee hoe ik hier een mooie input van kan maken voor in mijn telefoon zodat ik via Spotify muziek kan afspelen in de badkamer?

Picture for question
een jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

@Marynal

Wat je laat zien is een kant van de kabels (in de badkamer neem ik aan). Er is ergens in huis nog een kant. De kant die jij laat zien verbindt je met passieve speakers. De andere kant zal je moeten verbinden met een versterker.

Als je dat doet kan je muziek gekoppeld aan de versterker laten horen. Huidige versterkers kunnen appfunctionaliteit hebben zoals Spotify of BT connectiviteit. Anders kan je een bluetooth ontvanger aan de versterker hangen zodat deze de audio van je telefoon kan overdragen.

In de praktijk zal je zien dat je nu dus een versterker en speakers moet gaan halen, die je dan enkel daarvoor zal gebruiken. Dus is een losse BT-speaker vaak een goedkoper en flexibeler alternatief.
Toegevoegd op 24 december 2023 11:43: afbeelding
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing