Wordt eem woonkamer op het Noorden met grote ramen over de hele breedte tot aan de grond niet te donker?
Ik ben me aan het orienteren en zag een project Frankhuis in Zwolle. Het is een appartementen gebouw met appartementen bij de ene hoek op het Noorden en een kleiner raam op het Westen. met een inpandig balkon waar ook de ramen geheel tot aan de grond komen. Ik vermoed dat die vanafprijs worden. De andere kant heeft diezelfde ramen op het zuiden met ook een balkon op de westkant. Worden ook hoogstwaarschijnlijk ook duurder dan de Noordkant. De andere kant van appartementen is op het Oosten en nog een paar waar het balkon zuid ligt, maar worden te duur.
Ik kan me niet voor de geest halen hoe het licht zal zijn met zulke grote ramen op het Noorden waar de woonkamer komt (zie de tekening op internet) en dat kleinere Raam op het Westen waar de eettafel moet komen.
Wordt het een kille woonkamer of komt er door dat raam uit het Westen en inpandig balkon voldoende zonlicht binnen? Word de keuken niet veel te donker met die getekende muur? En welke verdieping is dan het meest geschikt? Het valt me op dat niemand ook maar weet heeft over lichtinval en kom het dus niet aan de weet.
Zou blij zijn als er iemand is die er verstand van heeft
vr gr Gonna
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.