Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bureaustoel als kunstleder?

Ik ga een nieuwe bureaustoel kopen maar ik heb gehoord dat kunstleder snel kapot gaat het gaat namelijk over

https://www.bol.com/nl/p/gaming-chair-bureaustoel-premium-racing-style-zwart-wit-402029/9200000059442199/?bltg=itm_event=click&mmt_id=294e4a9eb2656829&pg_nm=pdp&slt_id=prd_reco&slt_nm=product_recommendations&slt_pos=C1&slt_owner=ccs&itm_type=product&itm_lp=1&itm_id=9200000059442199&itm_role=in

Ik wil graag weten of ik met kunstleder ongeveer 5 jaar mee kan. En of ik iet kan doen zodat het 5 jaar mee kan.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kunstleer gaat sneller stuk als echt leer. Maar zolang je er zuinig mee omgaat lijkt 5 jaar mij prima te doen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat klopt, een skai burostoel gaat scheuren na 1 jaar. Een leren houdt het makkelijk 15 jaar vol.
Daar heb ik ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: