Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er sites waar je goedkope accessoires (zoals bij de Action) voor in huis kunt kopen?

Ik ben gek op winkels als de Action en Big Bazar, maar ook de Xenos vind ik erg leuk. Ik ben helaas ziek dus huisgebonden.. ik vroeg mij dus af, zijn er soortgelijke online winkels die thuis bezorgen? Ik heb zelf ook al even gezocht maar kan niet echt iets vinden... alvast bedankt :)!

Voor de mensen die misschien denken "waarom moet het goedkoop" ik heb op dit moment een bijstandsuitkering (omdat ik dus ziek ben) en heb dus niet veel (geen) geld voor luxe artikelen maar ik wil het toch graag gezellig in huis maken...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Kijk eens bij de iets kleinere webshops naar woonaccessoires zoals op http://www.shopdiva.nl/07/wonen/0102/accessoires/ waar er best wel veel op staan. Vaak hebben zij sale, opruiming of een koopjeshoek met leuke spulletjes met veel korting. Vooral als het de laatste stuks zijn.

Met een beetje zoeken en vergelijken van de verzendkosten ben je soms niet heel veel duurder uit en kun je af en toe ook nog leuke merk spulletjes scoren van bijvoorbeeld Countryfield, Riverdale of Appletree.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Beste mahein,

Misschien is deze website wat je zoekt: http://www.budgetland.nl. Zij verkopen veel goedkope woonaccessoires en andere spulletjes die je thuis kunt laten bezorgen.
Daarnaast heeft de HEMA ook een webshop (www.hema.nl) , al is die wat duurder dan de budgetshop.

Groeten,

Moveria
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi Mahein,
Ik zou het eens proberen bij Actiondeal.nl Deze site verkoopt action/xenos achtige producten voor je huis en zo.

Sterkte met je ziekte!

Liefs,

Judith
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing