Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor verduistering is geschikt voor een doucheruimte?

Ik heb straks iets nodig voor het raam van mijn douche. Het is een smal raam van 75 breed bij 150 hoog.

Plakfolie wil ik niet.
En het moet wel tegen vocht kunnen. Dus niet schimmelen of roesten.

10 jaar geleden
in: Interieur
931
Ivana
10 jaar geleden
Rolgordijntje voor de natte ruimte bestaat ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo ongeveer alles is geschikt te maken. Schimmelen heeft meer te maken met slechte ventilatie, bij goeie ventilatie kan bijna alles.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hier een douchegordijn voor de badkamerramen hangen.zo'n textielgeval dus ik kan het ook wassen indien nodig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Luxaflex zijn te krijgen in kunststof, aluminium en hout. Als het niet direct nat wordt, kan hout ook heel goed. Voordeel is dat je de inkijk kunt beperken en toch licht binnen krijgt. Op momenten dat inkijk niet zo'n probleem is kun je het verder opendraaien. Laat de luxaflex altijd languit hangen. Het vocht dat er op komt kan dan ook weer verdampen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Bedankt, ik ga voor de broer van Luxaflex, namelijk Lamel ;-)
Wel hetzelfde idee maar die zijn wat makkelijker stofvrij te houden.

Andere antwoorden (1)

Je zou wel Statische folie kunnen toepassen op glas. De folie is geschikt tegen inkijk of als decoratie. is verkrijgbaar bij de DHZ met een P en een X
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding