Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe financier ik een Ikea keuken uit een bouwdepot?

ik heb een bouwdepot en wil graag een keuken van ikea, heb geen geld de keuken voor te schieten. Hoe gaat dat in zijn werk bij ikea? Bij een keukenzaak kun je de factuur al kijgen en opsturen zodat je het geld optijd hebt. Maar ja... Mijn droomkeuken komt van ikea....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (3)

Je bestelt je keuken, je betaalt 50% van het werkblad aan en je betaalt als ze het je komen brengen. Bij de bestelling van de keuken ontvang je ook de factuur. Je moet wel zorgen dat je zoveel kunt pinnen op de dag, dus je opnamelimiet verhogen.

Hoe kan ik mijn keuken betalen?
Je kan bij IKEA je aankopen op diverse manieren betalen.
- Contant, PIN, Master- of VISA creditcard.
- American Express card betaling kan bij IKEA Delft.
- Met een Belgische Bankcontact bankpas kan je betalen bij IKEA Heerlen.
- Of betaal je aankopen op een later tijdstip of in termijnen met de IKEA Betaalservice.
- Zakelijke klanten kunnen met de IKEA BUSINESS kaart betalen.

Ook is het mogelijk om op het moment van aflevering bij de transporteur te betalen. Je kan bij de transporteur betalen met PIN of VISA creditcard. Houd rekening met het opnamelimiet bij je bank.

Als je een werkblad op maat bestelt, dien je een aanbetaling te doen van 50% van het bedrag van het werkblad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hiervoor neem je contact op meestal via een formulier voor opname uit het bouwdepot hiervoor moet je meestal een kopie van de aankoop mee sturen. Daarna stort de bank of hypotheekgever het bedrag op je rekening. Neem contact op met je hypotheekgever.
11 jaar geleden
Volgens mijn hypotheek adviseur (Hypotheekvisie) kan je bij IKEA daar afspraken over maken.
Je kan de hele boel al op factuur zetten, en deze indienen bij je bouwdepot.
Dan krijg jij het geld zelf en kan je alles op maat laten maken.
Je hoeft dus niet vooraf te betalen.

Ik ga volgend jaar hetzelfde doen. IKEA is tegenwoordig een bedrijf wat gewoon als keukenleverancier gezien word. Juist omdat er zo veel mensen naar toe gaan. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend en daarom kiezen zo veel starters voor IKEA.

Bij twijfel, vraag het dan even na bij je hypotheek verstrekker/adviseur.
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing