Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn huiskamer graag lekker laten ruiken, welk product is het beste?

Ik heb nu stokjes in geurwater van Intratuin. De geur is lekker maar verspreidt niet goed. Wat werkt wel goed? Ik wil geen chemische troep zoals Brise.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Om je huiskamer lekker te laten ruiken heb je het volgende nodig: Neem een sinaasappel en steek er kruidnagels in. Let wel op dat de sinaasappel niet bederft!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is geen enkel 'geurproduct' dat je huis lekker laat ruiken.

Waarom niet? Omdat de lucht (als niemand thuis is/beweegt) stil staat/hangt in je huis. De geur die vrij komt, word dus niet verspreid. Je zal dus toch echt die chemische troep moeten aanschaffen, wil je de geur door je huis laten gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geur is een hoogst persoonlijk iets. Vaak zijn geuren verbonden met je jeugd. Een ouderwetse suggestie: doe een lap ( in een prop) met boenwas ( liefst bijenwas) achter de radiator. Veel mensen vinden dat heerlijk. Een schaal met appels doet ook wonderen. Nooit bananen.
Verder is - de basis- een schoon huis essentieel. Een volle stinkende stofzuigerzak ergens in en gangkast verpest alles.
Zet ook eens een bos violieren neer of andere geurende bloemen. Kamerplanten zuiveren de lucht, met name anthuriums. Niets beter dat natuurlijke geuren, daar kan geen geurstokje of -kaars ( nooit aan beginnen, puur chemisch) tegenop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volatile heeft roomspray in het assortiment. Deze is er in verschillende geuren. Ruikt erg lekker.
Verder is ventileren van de woning erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf geurstokjes van rituals en mijn hele woonkamer ruikt lekker!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing