Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik een eenvoudig één persoonsbed kan kopen die je in een kamer van iets meer dan 2 meter breed in de breedte in elkaar kan zetten?

Ik zoek een bed van liefst maximaal 80 euro in rood, wit en/of zwart van maximaal 2, 05 lang die je in een kamer van maximaal 2,10 dwars in elkaar kan zetten.

Het moet dus een bed zijn waar je geen schroevendraaier voor nodig hebt op de korte kant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Probeer het eens bij de Kwantum of Leenbakker. De bedden van Ikea hebben geen kliksysteem namelijk. Er zijn bedden in omloop waarbij je de panelen namelijk in hoofdeinde en voeteneinde hangt. Ik heb mijn bed net im de kachel opgestookt, die had dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

neem eens een kijkje op de site van de beddenkoning. daar is een heel grote keuze aan bedden. Je hebt toch wat keuze aan lagere prijs van bedden die volgen mij gewoon in elkaar klikken. En de lattenbodem is inbegrepen (en dat is op vele plaatsen niet het geval), dus misschien betaal je ietsjes meer dan voorzien (bv. 89 €) maar je moet dan toch geen lattenbodem meer kopen. je kan die ledikanten dan nog altijd combineren met een goedkopere matras uit bv. Ikea. (Let wel op dat je geen té goedkope matras neemt, want goedkoop is bij matrassen ook vaak duurkoop omdat ze bv. snel gaan doorzakken. Bij Ikea heb ik nog geen doorzakkende matras gehad (ook al nam ik de goedkoopste), maar ik ken natuurlijk ook niet alle Ikea-matrassen.)
ik heb al gekocht bij Beddenkoning en je kan ook goed met hen corresponderen voor vragen e.d. (steeds snel antwoord) voorbeelden uit hun aanbod aan ledikanten:
www.debeddenkoning.nl/Ledikanten/351-Candice I Ledikant
www.debeddenkoning.nl/Ledikanten/354-Yokie%20Ledikant
http://www.debeddenkoning.nl/home/220-Lucy%20Ledikant

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is hun webshop. Maar ze hebben ook op vele plaatsen in Nederland winkels hoor...
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing