Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaan er reuzeposters (bv. kamerbreed) met daarop een ingerichte (kasteel)kamer?

ik wil mijn woonkamer groter laten lijken. één van de plannen is om op één muur een reuzegrote poster te hangen die de volledige muur dekt. met daarop een interieur, liefst iets kasteelachtigs. Bv een kamer met Louis Quatorze Meubelen of een ouderwetse danszaal. Maar ik vind dit motief nergens terug.
De minimale breedte moet toch 4 meter zijn, eventueel in stroken van bv. 2 meter die ik aan elkaar kleef.

Toegevoegd na 10 uur:
ik woon in België, dus als het bestaat moet het verkrijgbaar zijn (of kunnen geleverd worden) in België

12 jaar geleden
in: Interieur
1.5K
liveisgreat
12 jaar geleden
denkerin, dit heb ik in mijn gang reeds gedaan, en idd dat geeft een ruimtelijk effect. maar ik wil nu ook niet mijn gehele huis in het wit steken.
viridiflavus, bedankt voor de tip! ik kan nu niet ver stappen wegens pas geopereerd, maar zo gauw ik te been ben snel ik naar De Slegte (of ik kijk vanavond eens lief naar mijn vriend, wie weet heeft die wel zin om es te gaan kijken):-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook wel eens gezien dat iemand spiegels gebruikte om een kamer groter te laten lijken; misschien ook een idee.
liveisgreat
11 jaar geleden
inderdaad marjol31n, dat is ook een optie. daarom stelde ik ook al een vraag over spiegelend behang, helaas kreeg ik nog niet de gouden tip hierbij :-/.
ik overweeg alleszins om twee spiegelkasten te plaatsen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan ook kamerbreed fotobehang laten maken. Zoek dan op internet een foto van een kamer met Louis Quatorze Meubelen of een ouderwetse danszaal op en dan moet je die foto uploaden naar een internetbedrijfje:
http://www.fotobehangsite.nl/fotobehang-eigen-foto

Een geheel andere optie om je woonkamer groter te doen lijken, is een spiegelwand te laten plaatsen, maar dat is wel kostbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er bestaat wel fotobehang,
Ik denk dat een behang met interieur de kamer niet groter laat lijken, maar misschien doe je ideeen op
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Ja, er zijn wel soorten fotobehang die behoorlijk aan jouw wens voldoen. Van het merk Eijffinger. De Italiaanse heeft als afmetingen 372 x 280 cm, en bevat per pakket 8 banen. De Indiase heeft als afmetingen 279 x 280 cm, en
bevat per pakket 6 banen.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Antoni
12 jaar geleden
De vraagsteller zoekt behang met de afbeelding van een interieur, een kamer, niet van een mooie plek buiten.
liveisgreat
12 jaar geleden
ik heb es gekeken, idd interessante site want je kan er ook eigen afbeeldingen naartoe sturen. maar nu leveren die toch wel niet in België, jammerjammer. ik neem eens contact op, desnoods betaal ik meer portokosten.
er bestaan inderdaad grote posters, maar misschien is het wel een goed idee om een student beeldende kunst te "scoren" die in staat is / zou moeten zijn om een hele wand letterlijk te schilderen (tegen een klein prijsje en een kratje bier uiteraard)....., dat is ook meer "levensecht"!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
wel jodokus dat was ook mijn eerste gedachte (mijn dochter is beeldend kunstenaar) maar het is volgens haar te arbeidsintensief....
maar dat beschilderen blijft mijn voorkeur genieten, dus wie weet vind ik nog wel iemand die het wil doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 zielen, 1 gedachte :) heeft je dochter niet een vriend(in) die iets minder opkijkt tegen een klus(je)... ?
bestaat er de mogelijkheid om ergens (hier doen we dat met briefjes op een prikwand in de supermarkt) een "vraag" post-it met beschrijving van wens en betaling op te hangen? uiteraard in de buurt van een hogeschool voor beeldende kunst.
liveisgreat
11 jaar geleden
zou ik idd kunnen doen, mssch in de academie waar mn dochter aan verbonden is....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding