Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaan er reuzeposters (bv. kamerbreed) met daarop een ingerichte (kasteel)kamer?

ik wil mijn woonkamer groter laten lijken. één van de plannen is om op één muur een reuzegrote poster te hangen die de volledige muur dekt. met daarop een interieur, liefst iets kasteelachtigs. Bv een kamer met Louis Quatorze Meubelen of een ouderwetse danszaal. Maar ik vind dit motief nergens terug.
De minimale breedte moet toch 4 meter zijn, eventueel in stroken van bv. 2 meter die ik aan elkaar kleef.

Toegevoegd na 10 uur:
ik woon in België, dus als het bestaat moet het verkrijgbaar zijn (of kunnen geleverd worden) in België

Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Je kan ook kamerbreed fotobehang laten maken. Zoek dan op internet een foto van een kamer met Louis Quatorze Meubelen of een ouderwetse danszaal op en dan moet je die foto uploaden naar een internetbedrijfje:
http://www.fotobehangsite.nl/fotobehang-eigen-foto

Een geheel andere optie om je woonkamer groter te doen lijken, is een spiegelwand te laten plaatsen, maar dat is wel kostbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

er bestaat wel fotobehang,
Ik denk dat een behang met interieur de kamer niet groter laat lijken, maar misschien doe je ideeen op
anneliez
12 jaar geleden
Ja, er zijn wel soorten fotobehang die behoorlijk aan jouw wens voldoen. Van het merk Eijffinger. De Italiaanse heeft als afmetingen 372 x 280 cm, en bevat per pakket 8 banen. De Indiase heeft als afmetingen 279 x 280 cm, en
bevat per pakket 6 banen.
Amadea
12 jaar geleden
er bestaan inderdaad grote posters, maar misschien is het wel een goed idee om een student beeldende kunst te "scoren" die in staat is / zou moeten zijn om een hele wand letterlijk te schilderen (tegen een klein prijsje en een kratje bier uiteraard)....., dat is ook meer "levensecht"!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing