Van welk materiaal kan ik zelf _goedkoop_ een mooie vitrine voor vingerdopjes maken?
Ik verzamel geen vingerdopjes, maar andere zaken... (Nee, ik zeg niet wat.) Maar 't geeft ongeveer aan van welke vorm/formaat de vitrine zou moeten zijn: 't liefst een soort wand-vitrine. (Ik wil dus ergens een wand opofferen.)
Ik heb berekent dat ik 75 glazen plankjes nodig heb... Echter, ze vragen maar liefst 5 euro (bij een glasboer) voor zo'n glazen plankje van ±7x140cm... (En da's nog zonder dat je mooie gladde glasranden hebt. Dus die rafelige breukranden moet ik dan voor lief nemen.) Dat is dan al 375 euro, excl. systeem om die plankjes van elkaar te scheiden (wat ik nog moet bedenken) en in hoogte te kunnen (ver)stellen... Dus daar komt waarschijnlijk nog makkelijk 125 euro bij...
500 euro dus... Oftewel 1100 ouderwetse guldens... Da's me te gortig.
(75x7cmx140cm=trouwens ruim 7m2.)
Hoe kan 't goedkoper, maar toch niet superlelijk? En hoe maak ik een systeem waarbij de plankjes in hoogte verstelbaar zijn?
je kan mischien ook bij winkels vragen of ze nog 1 over hebben, zo hebben wij eens een oude toonbank met virtrine erin gekregen voor niks
Wat is dat voor een onnozele belediging? Schaam u...
Ik kan niet zeggen dat ik u hoger qua intelligentie had ingeschat, ondanks deze domme opmerking... Want ik ken u niet. 't Kan dus best zijn dat dit tekenend voor uw niveau is.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.