Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik mijn leren eetkamerstoelen schoon???

Ik heb eierschaal witte eetkamer stoelen..
Zijn nu verkleurd naar creme.. En... zijn niet schoon meer.
Hoe kan ik ze het beste schoonmaken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

......of met een sopje van groene zeep. Dat droogt het leer niet uit en reinigt heel mooi. Het leer blijft er echt soepel van.
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je kunt het proberen met 4in1 lederreiniger van HG
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het weer mooi en soepel krijgen door het in te smeren met Nivea uit het blauwe blik. Het kan ook lichte vlekken verwijderen. Het geeft niet af en het ruikt ook nog lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat je het houtwerk bedoeld,wij zitten al jaren in de meubels,maar als wij een wit gespoten product van ons terug zien na een paar jaar, dan is het echt niet meer zo als het geleverd was.
Alles verkleurd in de loop der tijd.
Hier is ook weinig aan te doen,
(Lees meer...)
burgos
13 jaar geleden
Leer kunt u goed schoonmaken en ook soepel houden met een sopje van groene zeep en een scheutje glycerine.

Neem een zachte doek en maak die licht vochtig met het sopje, dus niet kletsnat! Wrijf het leer in en droog het daarna goed met een schone en zachte doek. De zachte zeep lost de vlekken op en de glycerine houdt het leer mooi soepel.

Toegevoegd na 42 seconden:
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=tcfxgDsHnHUVOJQTqE
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding