Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar oude kapotte versleten ladekastjes! Waar kan ik deze vinden?

Ik klus zelf kastjes in elkaar, en nu heb ik oude lades nodig! Bij de milieustraat kan ik niks ophalen. Waar kan ik oude kastjes vinden????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (7)

probeer marktplaats.nl, speurders.nl, rommelmarkten op zondag,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kringloop, meer dan zat voor paar euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In kringloopwinkels kan je voor een habbekrats oude kastjes kopen. Waarschijnlijk geen losse lades, maar als je de lades kunt hergebruiken weet je vast ook wel wat met de omhulsels te doen!
Amadea
13 jaar geleden
Bij de vuilstort of gewoon een advertentie zetten in een lokaal krantje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie regematig dit soort meubelstukken langs de weg/bij vuilcontainers staan, op dagen dat grof vuil wordt opgehaald. Rijd op zo'n dag eens een rondje door een wijk met hoogbouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oude kapotte kastjes zul je moeten zoeken langs de weg als het grof vuil wordt opgehaald. Officieel mag je die spullen eigenlijk niet meenemen.
Maar andere kastjes, met als voordeel betere kwaliteit en toch goedkoop, op rommelmarkten en braderieën.

Verder afhankelijk van waar je woont bij speciaalzaken waar van allerlei 2e hands spullen verkocht worden zoals "Vindingrijk" en organisaties zoals:
Emmaus, Vincentiusvereniging, SOS.
13 jaar geleden
Laat evt je adres achter bij bejaardenhuizen, de mensen kunnen dan als ze willen contact met je opnemen.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing