zijn er originele oplossingen voor gordijnen aan dakvensters?
ik heb heel wat dakvensters in huis van diverse merken. nu weet ik wel dat ik hiervoor ook alle accessoires kan kopen, maar ik vind deze niet enkel duur, maar ook te weinig "origineel". dus ik wil deze IN GEEN ENKEL GEVAL ondanks alle argumenten van goede verduistering, zonnewering etc...Vroeger heb ik in een interieurtijdschrift wel eens een afbeelding gezien van een hanggordijn tot op de grond, waarbinnen een tafeltje met planten stond en dat vond ik heel mooi (weet wel niet meer hoe dat gemaakt werd). maar nu moet blijkbaar alles strak en stram en daar heb ik nu net zo een grote hekel aan. Heeft iemand een site of zoiets over originele dakvenstergordijnen (dus niet zo een rolgordijn van boven naar beneden maar iets anders) die je liefst zelf kan maken?
Toegevoegd na 2 minuten:
...heb zelf al veel gezocht en niks gevonden. liefst geen reclame voor één of ander goedkoop dakvensterbekleding of interieurwinkel of pleidooi om toch die strakke te nemen aub. maar echt iets origineels en dus liefst selfmade (mijn zolder is ingericht in zigeunerwoonwagenstijl).
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.