Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft een tip wat je met kerstverlichting kunt doen? (zie uitleg waarom deze vraag)

Morgen krijgen we onverwachts gasten die bij ons blijven overnachten. De logeerkamer is vorige week geschilderd maar lampen heb ik nog niet gekocht. Wel heb ik meerdere snoeren kerstverlichting. Maar om deze nu door de kamer te gaan hangen lijkt me toch wel een beetje te gortig. 1 snoer doe ik in een grote vaas. Heeft iemand voor de andere snoeren een lumineus idee wat snel toegepast kan worden en de kamer daardoor wat gezelliger uit kan gaan zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je niet als nog een lampje op een voet oid die je erbij kunt zetten als exta verlichting?
Die zou ik er zowiezo neerzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik wel Nonamanis, maar wat leuke tips wat ik nog eventueel met kerstverlichting kan doen, zijn ook welkom hoor.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik lees hier een tip om de kerstverlichting aan te sluiten op de draden uit het plafond. Maar dat kan natuurlijk lang niet met elk soort verlichting! Zeker niet doen als er een trafo aan het verlichtingssnoer zit!
Kun je iets meer vertellen over het soort verlichtingssnoeren dat je nog hebt? LED of non-LED, 230V of op trafo?

Bas van Oorschot
Inkoper Kerstverlichting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Bas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inkoper kerstverlichting!! wat lijkt mij dat een leuke baan!!
klinkt in ieder geval om jaloers op te worden!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor je waarschuwing kerst(verlichting)man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal leuke tips! Maar Bas krijgt van mij de punten voor de veiligheidstip! ( Logees waren zeer verrast door de toegepaste ideeen van jullie allemaal!) Dankjulliewel!

Andere antwoorden (7)

Je zou eventueel de snoeren aan de voor-zij-achterkant van het bed plakken met wat plakband.
Als het dan donker is, en er is licht nodig, zie je het hele bed in lichtjes.
Leek mij altijd leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wikkel een snoer rond een gordijn rail. dat maakt het ook leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gordijnrail is er nog niet maar een + van mij erbij Ik127!
Leuk idiee.
Maak een bundeltje van alle lampjes van een snoer en hang dat aan het lichtpunt van de kamer.
Als je het aansluit op de draden uit het plafond dan werkt de schakelaar naast de deur tenminste ook, dan hoeven de gasten niet in een donkere kamer naar stekkers en stopcontacten te zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip Koosknip! Plus je.
Heb je niet nog een grote vaas voor een 2e snoer, dan kun je ze links en rechts naast het bed zetten. Ze kunnen er weliswaar niet bij lezen, maar het staat wel gezellig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de gezellige tip, een plus Susie!
Niks te gortig! Ik vind dat je ze heel goed allemaal kunt ophangen, met de ideeen van hierboven in de hand. Je gasten wet immers wel dat je nog maar net klaar bent met je logeerkamer?
Ze zullen zeer verrast zijn!

ik heb ook een snoer in een grote glazen vaas maar er een paar kerstballen bij gedaan. Die glimmende ballen geven een heel leuk effect.

Toegevoegd na 1 dag:
Je gasten wet... = je gasten weten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allemaal mooie ideeën maar een peertje ophangen kost volgens mij minder moeite ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha, dat is waar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar super ongezellig!
Spiegels, foto's of schilderijen met lijsten er omheen kunnen een speciaal effect krijgen door op de achterrand van de omlijsting een lichtsliert vast te zetten. De lampjes moeten zoveel mogelijk achter de lijst vallen en geven daarmee indirect licht. Voor het functionele van een spiegel is wit licht het beste, maar puur als sier kan gekleurde verlichting heel mooi zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha Siska, ik ben net toevallig bezig met kerstlampjes achter een spiegel te plakken. + van mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, dat wil ook lukken :)))
Dank je voor het +je :)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: