Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb witte muren ... en antiekbeits bruine vloer. Nu krijg ik een witte/ beige bank, die tegen die witte muur aan komt te staan. Opleuk tips ?

Ik wil de muur eigenlijk niet verven ... want dat zou mijnsinziens de enig oplossing zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Kleurige kussentjes of een plaid? Je kan ook 1 witte muur een kleurtje geven maar dat is wat ingrijpender.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooie schilderij of een grote fotokader ophangen aan de muur.
Je hebt ook mooie muurstickers in alle motieven/kleuren.
Tja nu komt wel u smaak wat jij mooi vindt kan ik nie weten :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een spiegel of groot schilerij tegen de muur,een foto collage zou ook leuk staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zaterdag zag ik (in de krant) een interieurfoto waarbij er op een grote witte wand brede banieren van stof waren op gehangen. Vond het een unieke oplossing; zo kan je makkelijk wisselen van decor en sfeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval een mooie grote ingelijste en vooral kleurrijke poster, kussens voor op de bank, een leuk kleed ervoor, een grote plant ernaast in een mooie pot. Misschien nieuwe gordijnen. Tips genoeg! (maar ik kan niet in je portemonnee kijken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scharrel een oud Perzisch tapijt op de kop of maak zelf een wandkleed van patchwork.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Donkerpaarse gordijnen (van een Taft stof) maken het snel wat sfeervoller..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gedeelte van de muur donkerder maken. Ik bedoel dus, als de muur 4 meter hoog is, de onderste 1.50 donker maken en de rest wit laten.
Heb je een mooi contrast achter de witte bank en je houdt het lichte van de muur.

Goed aftapen, zeker met een korrelige muur, anders krijg je een lelijke overloop.

Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zo'n plakje/latje van de ikea aan de muur maken waar je lijsten enzo op kunt zetten, dan kun je naar hartelust blijven veranderen en kun je ook leuk de kleuren van kussentjes op de bank aanpassen aan de afbeeldingen, of andersom!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding