Waarom wil geen enkele aannemer een offerte uitbrengen voor de verbouwing van mijn huis?
Het klinkt raar, maar in deze tijden van crisis wou ik mijn huis verbouwen voor een bedrag van ongeveer 30.000 euro. Dit is een bedrag wat ik extra in mijn hypotheek heb opgenomen om een eventuele verbouwing te financieren.
Nu ik twijfel of het verstandig is een nieuw (en groter) huis te komen heb ik bedacht dat ik wellicht wil verbouwen. het gaat om een CV en misschien een (kleine) vernieuwing aan de badkamer.
Ik heb tot op heden 3 aannemers over de vloer gehad met wie ik een globale schatting heb gemaakt en de wensen heb doorgesproken. Allemaal beloven ze een offerte te sturen en ik heb aangegeven dat die 30.000 niet vast staat, maar dat dit een richtbedrag is (oftewel ik verwacht niet teveel voor weinig geld)
Tot op heden heb ik helemaal niets gehoord. Geen enkele aannemer heeft nog iets laten horen. Voor mij is 30.000 veel geld, maar wellicht is dat anders in de (in mijn ogen) toch al krappe bouwwereld. het is ondertussen al 4 maanden geleden dat ik de gesprekken heb gehad.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.