Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste manier om een poster op te hangen, zonder dat hij steeds weer omlaag valt? (deurposter)

Ik heb van die plakdingen die je erachter kunt doen, maar na een week stort de poster toch weer naar beneden en plakband vind ik zonde. Het gaat om een deurposter.

14 jaar geleden
in: Interieur
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Ik heb zojuist ook wat opgehangen en speciaal dubbelzijdig tape gebruikt. Eerst plak je dat op de poster, dan haal je de beschermlaag eraf aan de andere kant en plak je hem op de muur. Mijn System of a Down en Nirvana Poster zitten zo vast als maar kan, raam staat constant open en ze wapperen niet eens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Doe meer plakdingen erachter, dus niet alleen in de hoeken, maar ook een paar in het midden en aan de zijkanten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3M heeft een erg goed systeem. Je doet op iedere hoek een speciaal plakkertje. Vervolgens kan je na jaren er op te laten nog steeds de plakkertjes van een geverfde muur halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pritbuddy THE shit:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind die PVC strips waar je die posters van boven en van onderen inschuift wel geslaagd. Aan de bovenste is een koordje bevestigd waarmee je de poster aan een haakje in de muur kunt ophangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een grote poster in de gang boven die door de papiersoort en de afmeting erg zwaar was, hij wilde maar niet blijven hangen en ik had alles al geprobeerd.
Toen heb ik uiteindelijk succes behaald met zelfklevend klittenband. De klittenband is net als een sticker op te plakken, je beplakt de poster en daarna de plek waar het moet hangen en klaar. Het hangt nu echt heel stabiel.
Ik heb die zelfklevende klittenband gevonden bij de Zeeman, maar ik neem aan dat je dat ook bij de Hema of fournituren-winkeltje kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing