zie uitleg...
3 jaar geleden hebben ze onze flat verbouwd, en sinds dien hebben we voor de deur een plas water liggen als het geregend heeft, we hebben al een paar keer gebeld mensen zijn er ook heen komen kijken, en we hebben zelf naar de woningbouw moeten bellen om te vragen of ze er iets aan kunnen doen want iedere keer als het winter is, is het hartstikke gevaarlijk om langs onze deur te lopen omdat het bevroren is natuurlijk. maar die mensen konden er niets aan doen zeiden ze, nu is mijn hele vloer (gang woonkamer) verknoeid ik dweil 6 a 7 keer op een dag maar die vlekken blijven gewoon zicht baar, heb van alles al geprobeerd (laminaatreiniger, cillit bang, allesreiniger) niets helpt een mat voor of achter de deur leggen heeft geen zin, buiten wordt ie te nat en binnen schuift ie weg want de deur is te laag aan de grond! mijn vraag is nu kunnen wij die verhalen op de woningbouw of die mensen die door de woningbouw in dienst zijn genomen om onze flat te renoveren?!?
Toegevoegd na 2 minuten:
of wij in aanmerking kunnen komen voor een 'schade' vergoeding
Toegevoegd na 16 minuten:
vergeten erbij te zetten, we weten niet zo goed we we aansprakelijk moeten stellen de woningbouw of het bedrijf dat de flat heeft gerenoveerd
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.