Vaak zijn woonbladen gericht op mensen met grote huizen. Ruimte zat. Zijn er ook bladen die gericht zijn op kleine huisjes, in achteraf buurtjes?
Sla de interieur bladen of bladen om inspiratie op te doen maar open: Allemaal huizen met hoge plafonds, ruime keukens, mega slaapkamers en openslaande tuindeuren. En natuurlijk een ruime zolder. Maar als je nu niet zo groot woont. Gewoon in een klein huisje in Blauwdorp of op Caberg. Een asociale buurt. Bestaan daar nu ook leuke, gezellige woonbladen voor om inspiratie op te kunnen doen?
Toegevoegd na 9 uur:
...Een paar uur later na stellen van deze vraag was ik in de bib van Lanaken. En wat ligt daar pontificaal in het schap? Zonder dat ik ernaar uitgekeken had? Een glossy boek over - ik weet de titel niet meer precies - " ....... kleine ruimtes".
En ja hoor, foto's van keukens en slaapkamers zo groot als mijn woonkamer! En aan de stijl van de huizen (ja hoor, openslaande tuindeuren, geheel vrijstaand in de natuur) te zien en de ligging, weet je gewoon dat het geen getructe foto's zijn. Die ruimtes zijn echt zo groot! Althans: In mijn optiek.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.