Als we het huis uitgezet worden, waar moeten onze katten dan heen?
Oh, dat wordt lastig om uit te leggen... Euhm,... Nou, mijn vader wil bij mijn moeder weg. Na een heel lulverhaal is ie 'm snel naar de andere vrouw gepeerd, en heeft niks meer laten horen. Nu hebben we een redelijk groot gezin met vijf kinderen. We hadden het dus financieel al niet makkelijk, m'n moeder heeft geen opleiding en dus geen werk, alleen schoonmaken. M'n pa heeft beloofd elke maand 500 euro op mijn moeders rekening te storten. Dat heeft ie gedaan. Ook zei hij dat alle rekeningen betaalt waren. En omdat ie de afgelopen maanden niet helemaal eerlijk is geweest, geloofde mijn moeder hem voor geen meter. Ze keek op zijn kantoor en daar lagen allemaal onbetaalde rekeningen en waarschuwingen. Hij heeft ook gezegd dat ie er voor zorgt dat we in het huis kunnen blijven wonen. Dat kunnen we natuurlijk ook niet helemaal gaan geloven. Ik zou nog wel kunnen uitleggen wat m'n pa nog meer heeft gelogen, maar die lijst gaat denk ik niet passen.
Dus; stel dat we toch het huis moeten verkopen, waar moeten onze katten dan heen? Dan kunnen we namelijk wel tijdelijk bij mijn broer wonen, maar die haat katten
Toegevoegd na 3 uur:
Oeps, mijn beschrijving was nog niet klaar, ik klikte per ongeluk weg.
...Hij vindt ze stinken, en 3 keer raden: 2 kwijlen, en 1 is verkouden dus dat ruik je ook. Nog beter dus. Dus daar kunnen ze sowieso niet terecht. We hebben 1 kitten, die nog niet naar buiten mag, dus die kan nog aan een eventuele nieuwe omgeving wennen. De andere 2 zijn volwassen.
Ik hoop dat je in je eigen huis mag blijven wonen! Misschien wil je tante/oom/neef(je)/nicht(je)/oma/opa/vriend/vriendin wel even op jullie katten passen :)
Hoop echt dat het allemal goed komt! X
een bezoekje aan de dierenarts is geen overbodige luxe.
en hoezo ruik je het dat de kat verkouden is?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.