Hoe kan ik een klacht indienen bij een woningverhuurder en is mijn klacht gegrond?
Sinds oktober 2017 huur ik een appartement. Nu is het zo dat ik sinds dag 1 heb aangegeven dat ik een naambordje met mijn naam wil hebben. Ik ben meerdere keren langs geweest en kreeg als reactie dat het zo snel mogelijk geregeld werd. Ondertussen ben ik 8 maanden verder en ben ik 10 keer langs geweest. Resultaat: nog steeds hangt mijn naambordje er niet. Uitgaande van het wooncontract mag ik dit niet zelf doen; er mogen immers geen aanpassingen verricht worden aan het portiek. Ook de personen die ik gesproken heb verboden mij dit. Ik heb gekeken op de website van de verhuurder, echter zie ik geen klachtenprotocol en ook weet ik niet of mijn klacht wel gegrond is. Kan mij vertellen of mijn klacht gegrond is?
Anders is het voor ons ook zoeken in den blinde.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.