Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan een wooncorporatie huurders makkelijker en sneller helpen met hun behoeftes en wensen?

De huurders zijn ouderen, jong volwassenen en klanten die niet goed Nederlands spreken. Ik zoek naar een manier om de verwachtingen van de klanten te overtreffen door hun te verrassen op speciale gelegenheden zoals een verjaardag. De kern van de opdracht ontbreekt nog echter. En dat is: Hoe kunnen we de klanten gemakkelijker en sneller ter dienst zijn? Kun je bijvoorbeeld met een event hen instrueren over social media en de diensten van de wooncorporatie? Video's posten op de website en direct de link maken naar één van de social media kanalen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Wat wil je daar nu mee bereiken dan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat ik hiermee wil bereiken is de klanten laten weten dat de wooncorporatie hen waardeert als klant en als je ze verrast met iets bijzonders, iets waardevols, worden ze alleen maar blijer om klant te zijn van een wooncorporatie en dat versterkt hun loyaliteit aan hen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Maak een afspraak om er persoonlijk langs te gaan. Niet iedereen is handig met social media.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën: