Kan ik samen met mijn vriend een huurhuis huren, na het starten van een BBL-opleiding?
Mijn vriend en ik wonen nu samen in Slowakije, in een caravan op het platteland. Een heel leuk avontuur om samen wat aan te rommelen met wat eigen dieren en een moestuin, maar wij willen allebei binnen een tijdsbestek van zo'n 2 maanden terug naar Nederland.
We willen een BBL-opleiding starten, zodat we beiden een volwaardig inkomen hebben. We hebben in Slowakije een hond, 3 konijnen en 2 kippen in ons bezit. We willen hierdoor heel graag samen een eengezinswoning huren in Nederland, maar voldoen op dit moment niet aan eisen die je moet hebben om in aanmerking te komen voor een huurhuis.
We hebben namelijk geen loonstroken want hebben al maanden niet voor een baas gewerkt en hebben 0,00 euro eigen vermogen. Voor eventuele borg kunnen bijvoorbeeld mijn ouders wel even inspringen.
We willen het liefst per direct starten met een BBL-opleiding en het liefst direct in een huurhuis trekken. Is dit mogelijk? Wij hebben het gevoel dat we geen kant op kunnen....
Toegevoegd na 4 minuten:
Wij zijn overigens 21 en 22 jaar oud.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.