3 verschillende prijzen voor 1 appartement...?
Beste allemaal,
Mijn vriend en ik hebben afgelopen vrijdag een mooi appartement in amsterdam noord bekeken. Daar kregen wij te horen dat de prijs voor dit appartement €180.00 v.o.n is en dat er niet te onderhandelen viel. Diezelfde avond gingen wij op internet kijken voor die woning en zagen wij in een woonkrantje van diezelfde makelaar hetzelfde appartement staan met precies dezelfde aanpassingen als wij die vrijdag in het echt ook zagen voor de prijs van €174.500 v.o.n. Nou scheelt dit aardig in de prijs dus hebben wij maandag contact opgenomen met de makelaar om te vragen wat nu precies de prijs is en toen vertelde de makelaar mij dat de prijs is €177.500 v.o.n. Nu hebben wij dus in totaal 3 prijzen gekregen voor hetzelfde huis. Op internet staat de woning nog steeds voor de €174.500 v.o.n. Graag zouden wij willen weten wat we hiermee eventueel kunnen doen?
Toegevoegd na 33 minuten:
Ik heb het eens nagevraagd het is geen makelaar maar een woningbouw vereniging. dit appartement was een huurobject maar gaat nu dus de verkoop in. misschien heeft dat er iets mee te maken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.