Kunnen we de woningbouw aansprakelijk stellen voor onze situatie?
Wat kan ik doen nadat de woningbouw ons een huurwoning heeft toegewezen naast overlastgevende buren? Het gaat om leden van een familie die ( wat wij te horen hebben gekregen van andere buurtbewoners) voor veel overlast zorgen. Er heerst veel agressie naar andere buren, en onderling. Ze paffen heel de dag, muziek overlast, de K- woord en GVD in elke zin is de normaalste zaak van de wereld, sigarettenlucht in huis, vliegen elkaar in de haren.Er is al 3x politie geweest in de korte tijd dat wij er wonen, 1 buurman is vertrokken na conflicten te hebben.gehad met deze familie.Negeren heeft niet geholpen want het gebeurd pal voor ons huis want we wonen aan een klein pleintje. 45 km autootje wordt gewoon pal voor ons raam geparkeerd op de stoep. Deze figuren hebben geen ene respect voor andere mensen. Achteraf blijkt dat de woningbouw al jaaaaaren op de hoogte is van deze conflicten in de buurt en ze hebben niets tegen ons gezegd. Ik voel me genaaid!! Kunnen we de woningbouw hiervoor aansprakelijk stellen??
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.